Vanilla Sky
Young, handsome and wealthy, publishing tycoon David Aames (Tom Cruise) can have anything his heart desires. Still, David’s charmed life seems incomplete. One night, David meets the woman of his dreams (Penélope Cruz) and believes he may have found the missing piece. But a fateful encounter with a jealous lover (Cameron Diaz) suddenly sends David’s world out of control, rocketing him on a roller-coaster ride of romance, sex, suspicion and dreams…to a shocking, final awakening you will never forget.