We Bare Bears: The Movie
When Grizz, Panda, and Ice Bear catch the attention of the Department of Wildlife Control, their world turns upside down! Forced to go on the run by the diabolical Agent Trout, the Bears rely on friends both old and new on a wild and hilarious road trip. Join the Bears as they stack up for their biggest adventure ever!