Friday the 13th -- A New Beginning
Years after Tommy Jarvis (John Shepherd) murdered hockey-masked serial killer Jason Voorhees, he resides in a mental hospital and struggles with the trauma of the experience. When Tommy moves to an isolated halfway house, he has nightmares about Jason's return, and soon one of the patients (Dominick Brascia) is killed. As the body count grows, Tommy begins to question his sanity and wonder if Jason has risen from the dead. But, to determine the killer's identity, Tommy will need to survive.