The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water
On a mission to save his world, SpongeBob SquarePants is headed to ours for the first time ever! When pirate Burger Beard (Antonio Banderas) steals the secret recipe for the beloved Krabby Patties, SpongeBob and friends come ashore to bring back the missing formula. To succeed, they must team up with former rival, Plankton, but soon realize that to defeat a super-villain, they must unleash their inner superheroes.