A Dog's Journey
Bailey is living the good life on the Michigan farm of his boy, Ethan and Ethan's wife Hannah. He even has a new playmate: Ethan and Hannah's baby granddaughter, CJ. The problem is that CJ's mom, Gloria, decides to take CJ away. As Bailey's soul prepares to leave this life for a new one, he makes a promise to Ethan to find CJ and protect her at any cost. Thus begins Bailey's adventure through many lives filled with love, friendship, and devotion.