Destruction: Los Angeles
A fatal volcanic explosion and the largest earthquake to rock the area, devastates Los Angeles and its population. The city’s top news reporter John Benson seizes his chance to cover the breaking story of a city being torn apart from within, as he struggles to find his family lost in the turmoil.