All My Life
Jennifer Carter and Solomon Chau are a sweet, fun-loving, newly engaged couple who are ready to start their lives together. But when Solomon is diagnosed with terminal liver cancer, their hopes for a summer wedding become impossible. With time running out, their friends and families soon devise an inspirational plan to help Jennifer and Solomon realize their dream wedding.