Journey 2: The Mysterious Island
Sean Anderson receives a coded distress signal from an island where none should exist. Knowing that he will not be able to dissuade Sean from tracking the signal to its source, Hank, Sean's new stepfather, joins the teen on a quest to the South Pacific. Together with helicopter pilot Gabato and Gabato's feisty daughter, Kailani, they set out to find the island and rescue its sole human inhabitant.