The Boss Baby: Family Business
Now adults, Tim Templeton is a stay-at-home dad for two adorable daughters, while his estranged brother, Ted, is a big-shot CEO. They come together in an unexpected way when they take a magical formula that transforms them into babies for 48 hours. Joining forces with Tim's secret-agent daughter, they must go under cover to prevent an evil genius from turning fellow toddlers into monstrous brats.