Rollerball
Jonathan (Chris Klein) is the most popular player in the fastest and most extreme sport of all time: rollerball. Along with teammates Marcus (LL Cool J) and Aurora (Rebecca Romijn-Stamos), Jonathan is giving viewers what they want: visceral thrills, breakneck speed, and head-slamming action. Things go wrong when rollerball's creator, Petrovich (Jean Reno), realizes that serious on-court accidents bring higher ratings. Soon Jonathan and his friends are playing for their lives.