Forgetting Sarah Marshall
Struggling musician Peter Bretter (Jason Segel) is better-known as the boyfriend of TV star Sarah Marshall (Kristen Bell). After she unceremoniously dumps him, he feels lost and alone but makes a last-ditch bid to get over it by going to Hawaii. However, she and her new boyfriend (Russell Brand) are there in the same hotel.