When a celebrity homicide detective and a brash, young fire marshal race against time to stop a pair of publicity seeking murderers, a high-profile newscaster buys videotapes of the gruesome crimes — turning the killers into instant media stars. Now, just how far will society's most desperate people go in order to get their 15 Minutes of fame? Starring Academy Award and Golden Globe-winner Robert De Niro, Edward Burns and Golden Globe and Emmy Award-winner Kelsey Grammer.