Final Destination
Alex Browning (Devon Sawa), is embarking on a trip to Paris. Alex experiences a premonition -- he sees the plane explode moments after leaving the ground. Alex insists that everyone get off the plane and 7 people including Alex, are forced to disembark. All watch as the plane actually explodes in a fireball. He and the other survivors have briefly cheated death, but will not be able to evade their fate for very long. One by one, these fugitives from fate fall victim to the grim reaper.