A Simple Wish
Eight-year-old Annabel (Mara Wilson) is rooting for her father, Oliver (Robert Pastorelli), to get the lead part in a new musical, but he doesn't have the same name recognition as arrogant actor Tony Sable (Alan Campbell). When Murray (Martin Short), the first-ever male fairy godmother, is sent to help Annabel, he bungles the wish badly and turns her dad into a statue in Central Park. Meanwhile, evil Claudia (Kathleen Turner), long forbidden the use of magic due to her greed, plots revenge.