Bandits
Joe (Bruce Willis) and Terry (Billy Bob Thornton) have escaped from prison. Cutting a swath from Oregon through California, these fugitives rob banks in order to finance their scheme for a new -- and somewhat legitimate -- life south of the border. Unfortunately, things get more complicated when they meet Kate Wheeler (Cate Blanchett), who runs into Terry with her car. Kate joins the bandits on their cross-country spree, and eventually she steals something, too: their hearts.