Bangrajan 2
In the wake of the heroic sacrifice at Bang Rajan, the legend of the fallen warriors spreads like wildfire across the land. Their bravery ignites a spark in the hearts of common villagers, inspiring them to take up swords against the invading Burmese forces. While the capital of Ayutthaya grows weak and fractured, these ordinary men and women rise from their humble villages to stand their ground, proving that the true spirit of a nation lives not in its palace walls, but in the people who fight to protect their home.