Batman Unlimited: Monster Mayhem
It's Halloween night in Gotham and a mysterious crime spree has Batman on the trail of the city's spookiest villains: Scarecrow, Clayface, Silver Banshee and Solomon Grundy. Ruling over these misfits is the clown prince of crime himself, The Joker! Armed with a computer virus and diabolical plan to unleash "digital laughter" upon Gotham's technology, only the Dark Knight can stop this gruesome gang. Joining forces with Green Arrow, Cyborg, Nightwing and Red Robin, it's an action-packed race to stop the Joker and save the city. When the sun rises, will it shine upon Gotham or Jokertown?