Cellular
Schoolteacher Jessica Martin (Kim Basinger) is abducted by ruthless crook Ethan (Jason Statham) and brought to a remote hideout, where she finds a broken cell phone. Unfortunately, when she tries to use the malfunctioning phone to contact the authorities, she accidentally reaches college student Ryan (Chris Evans) instead. The young man wants to help Jessica, but she has no idea where her captors have taken her, and Ryan must scramble to figure out where she is before his cell phone goes dead.