Cold Pursuit
Nels Coxman is a family man whose quiet life with his wife is upended following the mysterious death of their son. Nels' search for justice turns into a vengeful hunt for Viking, a drug lord he believes is connected to the death. As one by one each of Viking's associates "disappear," Nels goes from upstanding citizen to ice-cold vigilante, letting nothing - and no one - get in his way.