Cop Out
Veteran detective Jimmy Monroe needs money to pay for his daughter's upcoming wedding, so he decides it's time to sell his prized '52 Pafko baseball card. Before he can turn it into cash, it's stolen, and Jimmy and his partner, Paul, confront a gangster who is obsessed with sports memorabilia. First, Jimmy and Paul have to rescue a beautiful murder-witness who has the key to a fortune in offshore bank accounts.