Crazxy
When Abhimanyu Sood, a renowned surgeon, gets a chilling phone call—his 16-year-old daughter, Vedica, has been kidnapped, he carries 5 Crores for a settlement that will save him from going to jail. Is this a real kidnapping or an elaborate trap?