Dirty 30
Lifelong friends Kate (Mamrie Hart), Evie (Grace Helbig) and Charlie (Hannah Hart) are in a rut. On the eve of Kate’s 30th birthday, she agrees to let Evie and Charlie throw her a party. But what’s supposed to be a simple celebration becomes a wild who’s who of past and present, and things quickly spiral out of control.