Don't Breathe 2
Blind veteran Norman Nordstrom has been hiding out for several years in an isolated cabin. He lives with a young girl and has recreated the family stolen from him by a drunken driver. Their quiet life together is soon shattered when a group of unseemly criminals kidnaps her. Norman is now forced to tap into even darker and more creative instincts in an effort to save her.