Dostana
It's all happening in the Beach Party Capital of the World. Miami is the setting for Dharma Productions latest offering Dostana, serving a cocktail of all ingredients, friendship, fun, frolic and that thing called love. When Sameer (Abhishek Bachchan) and Kunal (John Abraham) are turned down for an apartment because the land lady doesn't want two strapping young men to corrupt her niece Neha (Priyanka Chopra), they go to plan "G", pretending to be "Gay" to secure the apartment. Then they meet the sexy siren Neha, unleashing a tsunami of fun, frolic and a test of friendship like never before, things get even hotter as Neha's boss Abhimanyu (Bobby Deol) enters the fray as the third contender for Neha's affections.