Drunk Wedding
Jon and Elissa dreamed of having an epic destination wedding surrounded by their best friends. But their trip to paradise turns into an outrageous drunken weekend they wish they could forget. One hilarious bad decision leads to another as the jaw-dropping debauchery escalates into chaos that threatens to derail their wedded bliss.