Eat Pray Love
Liz Gilbert (Julia Roberts) thought she had everything she wanted in life: a home, a husband and a successful career. Now newly divorced and facing a turning point, she finds that she is confused about what is important to her. Daring to step out of her comfort zone, Liz embarks on a quest of self-discovery that takes her to Italy, India and Bali.