Face of Terror
Nick Harper (Rick Schroder) is a quick-witted, hard-edged cop who knows that when his sister disappears in Europe, something is terribly wrong. He couldn't be so right. Jetting off to Spain, he meets the local police, but has a serious run-in with a gorgeous undercover detective and quickly discovers he's not only out of his territory he's in the wrong league. Nick is enmeshed in a terrorist plot that has placed his sister in great danger.