Frantic
While attending a medical conference in Paris, Dr. Richard Walker (Harrison Ford) is horrified when his wife Sondra (Betty Buckley) is abducted from their hotel room while he is taking a shower. Using his limited knowledge of the French language and culture, Walker must navigate the bureaucracy of French law enforcement and ultimately, with the help of street waif Michelle (Emmanuelle Seigner), infiltrate Paris' criminal underworld in order to discover what really happened to his wife.