Funny Face
Dispatched on an assignment, New York City-based fashion photographer Dick Avery (Fred Astaire) is struck by the beauty of Jo Stockton (Audrey Hepburn), a shy bookstore employee he's photographed by accident, who he believes has the potential to become a successful model. He gets Jo to go with him to France, where he snaps more pictures of her against iconic Parisian backdrops. In the process, they fall for one another, only to find hurdles in their way.