Great White
When a relaxing getaway turns into a disaster at sea, their plane is suddenly attacked and severely damaged. The remaining passengers must cling to a life raft in the open ocean, only to realize they are trapped above the water with a massive great white shark lurking below, waiting for the perfect moment to strike and claim every life.