Heatwave
A young career-driven woman seemingly has it all – a new position at a top real estate agency, a lead on an exciting project, and an enamoring new love interest. But her life takes a turn when she finds out she has fallen for her boss’s wife, becoming tangled in a web of malice. Secrets are revealed and dark motives linking to her past come to light as she fights to defend herself in this sizzling thriller.