Hitch
In this sophisticated romantic comedy, Alex "Hitch" Hitchens (Will Smith) is a legendary, and deliberately anonymous, New York City "date doctor" who, for a fee, has helped countless men woo the women of their dreams. While coaching Albert (Kevin James), a meek accountant who is smitten with a glamorous celebrity, Allegra Cole (supermodel Amber Valletta), Hitch finally meets his match in the person of the gorgeous, whip-smart Sara Melas (Eva Mendes), a gossip columnist who follows Allegra's every move. The ultimate professional bachelor, Hitch suddenly finds himself falling deliriously in love with Sara, a reporter whose biggest scoop could very well be the unmasking of Manhattan's most famous date doctor.