Jesus Camp
Filmmakers Heidi Ewing and Rachel Grady visit an evangelical Christian summer camp called Kids on Fire, where children take part in programs designed to strengthen and intensify their beliefs. The camp's founder, Becky Fischer, discusses her mission to indoctrinate youths in the word of God, while young campers play certain combat video games and talk about their love for Jesus.