Jesus Revolution
In the 1970s, young Greg Laurie (Joel Courtney) is searching for all the right things in all the wrong places: until he meets Lonnie Frisbee (Jonathan Roumie), a charismatic hippie-street-preacher. Together with Pastor Chuck Smith (Kelsey Grammer), they open the doors of Smith’s languishing church to an unexpected revival of radical and newfound love, leading to a Jesus Revolution that changed the world.