Kaal
After a series of deaths in Orbit Park, India, are attributed to a man-eating tiger, wildlife expert Krish (John Abraham) and his photographer (Esha Deol) decide to investigate the incidents for a magazine article. Along the way they meet up with a group of young big-game hunters, and together they realize someone or something else is hunting them. Their only hope of escape is the mysterious Kaali (Ajay Devgan), an aboriginal jungle-dweller who may or may not be trustworthy.