Love Hurts
Marvin is a Milwaukee realtor who receives a crimson envelope from Rose, a former partner-in-crime whom he left for dead. He now finds himself thrust back into a world of ruthless hit men and double-crosses that turn his open houses into deadly war zones. Hunted by his brother, a volatile crime lord, Marvin must confront the choices that haunt him and the history he never truly buried.