Lucky You
Ante up for a sure entertainment bet from L.A. Confidential director Curtis Hanson, who co-wrote this charmer with fellow Academy Award winner Eric Roth (Forrest Gump). Pro gambler Huck Cheever (Eric Bana) meets irresistible Billie Offer (Drew Barrymore) and learns to treat love the way he treats cards: trusting his heart instead of his head. He also scrambles to raise the entry fee for the high-roller World Series of Poker, even though - or maybe because - the tournament may pit him against his estranged father (Robert Duvall), a two-time Series winner.