Maintenance Required
Charlie, the fiercely independent owner of an all-female mechanic shop, is forced to re-evaluate her future when a flashy corporate competitor moves in across the street. Seeking comfort, she turns to an anonymous online confidant, unaware she's confiding in Beau, the very rival who's threatening her business.