Mortal Thoughts
A loathsome man ends up dead, but it's not clear who's to blame. If ever a person got what he deserved, it's James Urbanski (Bruce Willis), an abusive drunk who steals from his wife, Joyce (Glenne Headly), and promises her close friend Cynthia Kellogg (Demi Moore) that she'll be the next target of his rage. At a group outing, James bleeds to death after someone cuts his throat. But because he's such a terrible human being, police aren't sure which of his acquaintances decided to kill him.