Mostly Ghostly: One Night In Doom House
Get ready for another spooktacular chapter in the Mostly Ghostly series from international best-selling author R.L. Stine. Just one enchanted jewel stands between Earth and an army of evil spirits led by the devious ghoul, Phears. With the help of his new girlfriend and ghost pals, Max Doyle races to find the crystal and save the world. Corey Fogelmanis (Girl Meets World), Sophie Reynolds (Gamer’s Guide to Pretty Much Everything), Morgan Fairchild (Falcon Crest) and Danny Trejo (Spy Kids franchise) deliver a paranormal comedy the whole family will love!