Mr. Malcolm's List
Zawe Ashton is Julia, a society lady jilted by London’s most eligible bachelor Mr. Malcolm (Sope Dirisu) when she fails to meet one of the items on his list of requirements for a bride. Angry and humiliated, she enlists her friend Selina (Freida Pinto) to help her take revenge on Mr. Malcolm by tricking him into thinking he has found his perfect match. The plan appears to be working when Henry (Theo James) threatens Julia’s scheme by courting Selina as well. And after the bumbling Lord Cassidy (Oliver Jackson-Cohen) begins meddling in the foursome’s affairs the course of true love, which never does run smooth, becomes rocky indeed. And Mr. Malcolm wonders whether he’s found the perfect woman...or the perfect hoax.