Original Sin
Luis (Antonio Banderas) and Julia (Angelina Jolie) are bound together first by matrimony, and then, by fierce love and desire. But the closer Luis becomes to Julia, the more enigmatic she seems to be. For Luis, the loneliness which led to love becomes a passion which transcends reason and defies convention, as he and Julia engage in a dangerous dance that takes them across the landscape of Cuba, into obsession, eroticism... and perhaps even murder.