Rammstein: Paris
In RAMMSTEIN: PARIS, director Jonas Åkerlund captures the thrill of a one-of-a-kind live performance and creates a fast-paced feast for all senses: a dark and spectacular fairytale laced with controversy and don’t-try-this-at-home theatrics.