Redeeming Love
Based on the bestselling novel by Francine Rivers, Redeeming Love is a powerful story of love and perseverance as a young couple’s relationship clashes with the harsh realities of the California Gold Rush of 1850. Angel, facing demons that seem unsurmountable, meets Michael, a farmer who wants her for his wife. As Angel experiences love for the first time, feelings of unworthiness cause her to run from the new life she doesn’t think she deserves. When Michael sets out to find her, Angel discovers that she has the power to choose the life she wants.