Rocket Science
High-school student Hal Hefner's (Reece Daniel Thompson) life is falling down around him. His parents have split, his brother picks on him incessantly, and he has a terrible stutter. Hal cannot believe it when Ginny Ryerson (Anna Kendrick), a pretty classmate, asks him to join their school's debate team. Falling head over heels in love with Ginny, he agrees to her request, with unexpected results.