RV
The Munros are a typically American dysfunctional family, complete with rebellious, uncommunicative offspring and baffled parents. Patriarch Bob (Robin Williams) would like to remedy the situation before his son and daughter instant-message their parents out of their lives. Bob rents a motor home to take the clan on vacation but soon finds that camping and togetherness can be hazardous to one's health.