Seed of Chucky
Gentle Glen (Billy Boyd) is a ventriloquist's dummy, the offspring of evil doll Chucky (Brad Dourif) and his doll bride (Jennifer Tilly), both of whom are now deceased. When the orphaned Glen hears that a film is being made about his parents, he goes to Hollywood and resurrects them in an attempt to get to know them better. He is horrified when Chucky and his lover embark on a new killing spree, and Chucky is equally horrified that his son has no taste for evil.