Sherlock Gnomes
When Gnomeo and Juliet first arrive in London with their friends and family, their biggest concern is getting a new garden ready for spring. When everyone in the garden suddenly goes missing -- there's only one gnome to call -- Sherlock Gnomes. The famous detective and sworn protector of the city shows up with his sidekick Watson to investigate the case. The mystery soon leads the gnomes on a rollicking adventure as they meet all-new ornaments and explore an undiscovered side of London.