Smoke + Mirrors Live
Filmed as part of their current tour, Smoke + Mirrors Live features hits such as Demons, It’s Time and the Grammy Award-winning Radioactive from their platinum-selling debut album Night Visions. The Smoke + Mirrors album charted at #1 around the world earlier this year, including the US Billboard and UK Official Album Charts and features recent hits such as I Bet My Life, Gold and Shots, all performed as part of the concert film.