Space Cadet
Tiffany “Rex” Simpson (Emma Roberts) has always dreamed of going to space—but when her doctored application lands this Florida girl in NASA’s elite astronaut training program, her dream suddenly feels light-years out of reach. In over her head, Rex must rely on her wits, moxie, and unshakable determination to survive training—and maybe even make it to the stars—before her secret comes crashing down.